Telefon zaufania działający w ramach Punktu Interwencji Kryzysowej to specjalna linia telefoniczna, na którą osoby znajdujące się w trudnej sytuacji mogą dzwonić
w poszukiwaniu wsparcia i pomocy. Specjaliści zatrudnieni w Punkcie udzielają wsparcia emocjonalnego i mogą pomóc w trudnościach oraz podjąć działania, aby zapobiec sytuacji kryzysowej.
Numer telefonu zaufania 609-233-434 udostępniony jest na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Annopolu i jest ogólnodostępny dla osób w nagłej potrzebie. Warto pamiętać, że rozmowy ze specjalistami punktu interwencji kryzysowej są poufne i anonimowe, co daje możliwość otwartego i swobodnego wyrażania swoich emocji, myśli oraz możliwość dzielenia się swoimi problemami bez obawy o jakiekolwiek konsekwencje. Profesjonalni pracownicy obsługujący telefon zaufania są przeszkoleni, by sprostać różnorodnym sytuacjom i zapewnić wsparcie emocjonalne oraz udzielić wskazówek jak radzić sobie w danej trudnej sytuacji.
Korzystanie z telefonu zaufania działającego w ramach punktu interwencji kryzysowej może być pomocne dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji emocjonalnej, jak np. osoby borykające się z depresją, lękiem, myślami samobójczymi czy innymi trudnościami psychicznymi. Dzięki profesjonalnemu wsparciu i słuchaniu mogą one znaleźć drogę do wyjścia z kryzysu i podjąć kroki w kierunku poprawy swojego stanu psychicznego.
Specjalna linia telefonu zaufania została uruchomiona w ramach projektu ,,Punkt Interwencji Kryzysowej w gminie Annopol” nr FELU.08.08-IŻ.00-0016/23 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu FELU.08.00 Działania FELU.08.08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Projekt jest realizowany przez Gminę Annopol/Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu.
Punkt Interwencji Kryzysowej
Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu
ul. Leśna 2, 23-235 Annopol
pik@annopolops.pl
tel. 15/86-13-404 lub 609-233-434
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30