Dane kontaktowe

OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ANNOPOLU

ul. Leśna 2, 23-235 Annopol


tel./fax (15) 86-13-404
781-140-390 (pomoc społeczna)
513-061-323 (pomoc społeczna)
782-183-748 (świadczenia rodzinne)


email: sekretariat@annopolops.pl


Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP):
AE:PL-58510-97164-TRWEU-26


Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 – 15:30

Poradnictwo pedagogiczne to pomoc w zakresie trudności edukacyjnych, emocjonalno-społecznych i interpersonalnych, które mogą prowadzić do zaistnienia kryzysu. Dzięki specjalistycznej formie wsparcia możliwe jest głębsze zrozumienie problemu, zarówno przez dziecko jak i rodzica, identyfikacja źródła trudności czy dobranie skutecznych metod wsparcia. 
Wsparcie pedagoga jest oparte na indywidulnym podejściu i dobraniu metod, co ma na celu jak największą efektywność współpracy. Podczas zajęć obserwowane są mocne strony, predyspozycje, zainteresowania a także wszelkie trudności w funkcjonowaniu dzieci, w tym bariery i ograniczenia utrudniające codzienne funkcjonowanie. Wsparcie pedagogiczne obejmuje również działania profilaktyczne oraz minimalizujące skutki ewentualnie występujących zaburzeń rozwojowych. Pedagog może udzielić także wsparcia i wskazówek rodzicom dziecka objętego terapią.

Wsparcie pedagogiczne możesz uzyskać w ramach projektu ,,Punkt Interwencji Kryzysowej w gminie Annopol” nr FELU.08.08-IŻ.00-0016/23 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu FELU.08.00 Działania FELU.08.08 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Projekt jest realizowany przez Gminę Annopol/Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu. 

Punkt Interwencji Kryzysowej
Ośrodek Pomocy Społecznej w Annopolu
ul. Leśna 2, 23-235 Annopol
pik@annopolops.pl
tel. 15/86-13-404 lub 609-233-434
 

Zapisy na konsultację ze specjalistami telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem Formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Annopolu pod poniższym linkiem

Źródła:
Kendall P., Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne, Kraków, 2010